تبلیغات شما تبلیغات شما

ناحیه کاربری

نام کاربری
رمز عبور
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 183
    کل نظرات : 74
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 7

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 8
    باردید دیروز : 2
    گوگل امروز : 1
    گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته : 10
    بازدید ماه : 388
    بازدید سال : 2346
    بازدید کلی : 29614

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




دانلود نسخه کرک شده بازی Need for Speed Heat برای کامپیوتر – نسخه DODI

 

شخصی ناشناس کرکی سالم برای بازی Need for Speed Heat را منتشر کرده و نمی خواهد هویتش فاش شود. این کرک بر روی نسخه اولیه این بازی (روز انتشار) تطبیق پذیر است و می توانید توسط آن، ماموریت اصلی بازی را به راحتی تمام کنید. البته اگر مشکلی در اجرای بازی باشد، این کرکر اعلام کرده که هیچ پشتیبانی آتی از کرک نخواهد داشت و می تواند این مشکل از نسخه اولیه بازی نیز باشد. از امولاتور CODEX برای اجرای این کرک استفاده شده است و صحت و سلامت آن توسط افراد بسیاری تایید شده. برای دریافت این نسخه کرک شده و آموزش نصب کامل، با وبسایت دانلودها همراه باشید.

نید فور اسپید هیت، روایت‌گر گروهی از مسابقه‌دهندگان در پالم سیتی است که توسط گروه ویژه‌ای از پلیس‌ها تحت تعقیب هستند، اما پلیس‌های فاسد، درکنار گرفتن مسابقه‌دهنده‌ها سعی می‌کنند از این‌راه پول هم به‌دست بیاورند. آن‌ها با گرفتن رشوه و انجام کارهای غیرقانونی برای خود کاسبی جدیدی را دست‌وپا کرده‌اند. ازاین‌رو شما در نقش یک کاراکتر شخصی‌سازی شده، پابه‌جهان بازی می‌گذارید و وظیفه دارید که جلوی پلیس‌های فاسد را بگیرید. گوست گیمز در بازی Need for Speed Heat سعی کرده توجه ویژه‌ای به محتویات بازی داشته باشد تا حتی پس از تمام کردن بخش داستانی، بازیکنان بتوانند همچنان به‌تجربه‌ی بازی و انجام مراحل مختلف بپردازند. جدا از مسابقات داستانی اصلی، تعدادی مسابقات فرعی هم برای شما درنظر گرفته شده که ازطریق کاراکترهای داستانی در اختیار شما قرار داده می‌شود

  • 556 نفر
ادامه مطلب

دانلود رایگان ربات آنتی بن کلش اف کلنز ورژن 22

 

 

ربات کلش اف کلنز چیست؟

همانطور که میدانید پیشرفت در بازی کلش آو کلنز نیازمند این است که شما همواره آنلاین باشید و افزایش لولتان بسته به حضور دایمی شما در بازیست به همین خاطر و برای صرفه جویی در وقت ، رباتی طراحی شده است که میتواند بجای شما بازی کند، برایتان منابع جمع آوری کند.

ربات کلش اف کلنز نرم افزاری هست برای کامپیوتر شما که نقش یک پلیر را برای شما بازی میکند برای شما نیرو میسازد ، به اتک میرود و گلد و اکسیر جمع میکند .
این نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز است و نیاز به یک نرم افزار شبیه ساز اندرویدی در کامپیوتر شما دارد .
شما میتوانید از میمو یا بلواستکس برای اجرای بازی کلش و ربات کلش در کامپیوتر خود استفاده کنید .

 

  • 517 نفر
ادامه مطلب
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Rise Of Nations Rise Of Legends

بازی Rise of Nations یک بازی استراتژی جنگی تمام عیار است. بازی به صورت غیر نوبتی یا Real-Time است. مجموعه بازی Rise of Nations که توسط ابر شرکت مایکروسافت منتشر می شود با نسخه Rise of Legends به شهرت و محبوبیت بالایی دست یافت که مسیر را برای نسخه های آینده هموار کرد. بازی پیش روی شما تمامی پهنه تاریخ را پوشش می دهد. شما بازی را با یک شهر کوچک در دوران باستان آغاز می کنید. پس از جمع آوری مقدار مناسبی از منابع می توانید زیر ساخت های شهر خود را برای تبدیل کردن آن به یک شهر بزرگ بنا کنید. سپس تحقیقات علمی خود را برای گسترش فناوری شروع کنید. شگفتی های دنیا مثل اهرام مصر و برج ایفل را بنا کنید و در نهایت قدرت خود را در سراسر جهان بگسترانید.


حداقل سیستم مورد نیاز:


OS: Windows Vista, 7, 8.1+
Processor: 1.6
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Direct X 10+ Capable GPU
DirectX: Version 10
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: Direct X Compatible Sound Card
Additional Notes: GPU at least (Integrated HD 3000, 8600GT, etc

  • 8007 نفر
ادامه مطلب

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Agatha Christie Evil Under the Sun

داستان بازی در زمان ابتدای جنگ جهانی دوم دنبال می شود که اروپا در هراس آلمان هیتلری به سر می برد. اما هنوز شدت جنگ آنقدر زیاد نشده است تا زندگی عادی مردم را در انگلستان تحت تأثیر قرار دهد. پوآرو برای تعطیلات به جزیره سید ریفت می آید. جزیره ای تفریحی که تنها ساختمان اصلی آن هتلی گرانقیمت است. هتل مهمانان متمول و معروفی دارد. روابط آنها پیچیده است : خیانت، جادوگری، ارتباط با دشمن و .... در رفتار آنها به چشم می آید.  ناگهان آرلنا مارشال یکی از مهمانان که بازیگری معروف است کشته می شود. علت قتل چیست؟ آیا همسر او قاتل است؟ آیا ارتباطی بین آن و قتل های مشابه که به تازگی اتفاق افتاده اند وجود دارد؟ آیا روح سرگردان جزیره واقعیت دارد؟ نقش شیطان و جادوی سیاه در این میان چیست؟ پاسخ به این سوالات قاتل را رسوا خواهد کرد و معماهای بسیار دیگری را نیز راز گشایی می کند. پوآرو قبلا به این سوالات پاسخ داده است و حال نوبت هستینگز است که قدم در جای پای پوآرو گذاشته و مراحل کشف جنایت را انجام دهد.

حداقل سیستم مورد نیاز:


OS: Windows XP SP3, Vista, 7.
Processor: 1.7+ GHz processor
Memory: 512 GB RAM
Graphics: NVIDIA 2000 series or higher graphics card
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 4 GB available space

  • 1439 نفر
ادامه مطلب
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> rise and fall civilizations at war

یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط Midway و Stainless Steel Studios طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی Midway برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردید . بازی این اجازه را به پلیر می دهد تا کنترل یک قهرمان را در دست گرفته و امپراطوری عظیم خود را تاسیس کرده و نام خود را بر سر زبان ها بیندازد . ظهور و سقوط در هزاره اول پیش از میلاد روایت می شود و ویژگی های چهار تمدن ایران ، یونان ، مصر و روم را به تصویر می کشد . بازی دارای بیش از ۸۰ تمدن نظامی منحصر به فرد و همچنین هشت قهرمان با ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد است که در طول بازی تنها قادر خواهید بود یکی از آنها را انتخاب کرده و به بازی ادامه دهید . دو کمپین در بازی وجود دارد : فتوحات اسکندر کبیر و داستان اتفاقات مصر با کلئوپاترا . در طول توسعه بازی کمپانی Stainless Steel Studios بسته شد . آنها تمام بازی های خود را از جمله ظهور و سقوط را که به پایان راه خود رسیده بود را رها کردند . ریک گودمن , موسس استودیو و خالق بازی ظهور و سقوط اعلام کرد بودجه بازی به پایان رسیده و مجبور هستند کار را متوقف کنند ولی پس از مدتی دوباره کار را از سر گرفتند و توانستند در انگلستان برنده ۲ جایزه شده و موفقیت تجاری خوبی را کسب کنند . گیم پلی بازی خاص و فوق العاده است . هدف بازی , شکست حریفان و به غنیمت گرفتن تسلیحات و قرارگاه ها است . البته برای رسیدن به چنین جایگاهی نیاز به یک ارتش قدرتمند است که بازی این اجازه را به شما می دهد تا ارتش خود را آموزش داده و آنها را برای نابودی دشمن آماده کنید .

 

حداقل سیستم مورد نیاز  :


OS : Windows 2000/XP
Processor : 1.5 GHz
RAM : 256MB
Video Memory : 64MB
Hard Drive Space : 3GB
DirectX Version : 9.0

  • 994 نفر
ادامه مطلب

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC

  • 894 نفر
ادامه مطلب

با این‏که داستان بازی در برهه ‏ای کاملا خیالی رخ می‏دهد اما سازندگان توانسته‏ اند چند اتفاق مهم از آن دوران را نیز در بازی بگنجانند. یکی از آنها، قیام ورشو به سال ۱۹۴۴ است که بزرگترین مقاومت مردمی در کل تاریخ جنگ جهانی دوم بوده است. در جریان این قیام که رهبری آن بر عهده‏ ی نیروهای مقاومت داخلی لهستان بود، مردم شهر ورشو علیه نازی‏ها قیام کردند. جوزف استالین رهبر اتحاد جماهیر شوروی با این قیام مخالف بود و به همین دلیل نیروهای ارتش سرخ را در ساحل رودخانه ‏ی ویستول که فاصله‏ ی چندانی با ورشو نداشتند را نگه داشت و مانع از ورود آنها به شهر شد. مردمان ورشو در همین حال با نازی‏ها در جنگ بودند و ۶۳ روز بدون هیچ کمکی از خارج در برابر ارتش مجهر نازی، مقاومت کردند. در این جریان ۲۰۰ هزار غیرنظامی کشته و ۱۶۵ هزار نفر به اردوگاه‏های کار اجباری نازی انتقال داده شدند که البته بیشتر آن‏ها را هم کشتند. ۳۵۰ هزارنفر از ساکنین ورشو هم ناچار به فرار شدند. در ادامه، نازی‏ها ۷۰% ورشو را با خاک یکسان کردند. با این‏که این قیام پیروزی کاملی برای مقاومت داخلی لهستان نداشت اما شاید در بطن بازی بتوانید از چند موفقیت کوچک قیام ورشو لذت کافی را ببرید. می‏توانید در خلال بازی خلاق باشید. عناصر سندباکسِ بازی کارشان همین است. محیط هم خیلی خوب برای این کارها آماده شده است. پس نباید معطل کنید و وقتی دیدید که یک کامیون با مواد منفجره کنار هم قرار گرفته ‏اند، بی درنگ دست به اسنایپر شوید و کار دشمنان را بسازید. یا مثلا وقتی بهانه ‏ای برای خراب کردن یک ساختمان که داخلش پر از نازی‏ های پست‏ فطرت هستند دارید چرا باید از این کار خودداری کنید؟ این‏ها را خودِ بازی می ‏خواهد.

Enemy Front PC-Codex_PROPER

 

Enemy Front pc cover small دانلود بازی Enemy Front برای PC

  • 1019 نفر
ادامه مطلب

عنوان یک عنوان جدید در سال ۲۰۱۴ می باشد که بازیکنان را به دنیایی رمز آلود می برد و پلیرها می بایست معماهای شخصی بازی را حل نمایند . داستان بازی اتفاقات پس از مرگ رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند.

 

Murdered Soul Suspect-CODEX

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۷ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

Murdered Soul Suspect PC دانلود بازی Murdered Soul Suspect برای PC

  • 881 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Echo Prime برای PC

دیدگاه

این بازی اکشن توسط سازنده دو بازی Orcs Must Die و Hero Academy که جایزه بهترین بازی های سال را کسب کرده اند ساخته شده است و شاید این بازی هم مانند آن دو جذاب و جالب باشد. در این بازی شما باید توسط موجودات عجیب و قریب و مرموز در برابر بیگانگان دفاع کنید و اجازه ندهید که آنان محل زندگی شما را نابود کنند زیرا آنان می خواهند زمین را ازبین ببرند.  شما باید سلاح و زره پوش های زیادی را بدست آورید و قدرتتان را بیشتر کنید تا در مقابل این موجودات بیگانه بتوانید دفاع کنید و آنان را شکست دهید   در این بازی تعداد بسیاری  پژواک هستند که شما باید آن ها را آزاد کنید و آنان را نیز نجات دهید زیرا آنان به شما در مقابله و دفاع از زمین در برابر بیگانگان کمک می کنند..

Echo Prime PC-TiNYiSO

 

Echo Prime pc cover دانلود بازی Echo Prime برای PC

  • 830 نفر
ادامه مطلب

دانلود بازی Astebreed برای PC

دیدگاه

بازی استبرید یک بازی در سبک Shoot'em Up می باشد که از زوایای دوربینی پویا و متحرک بهره می برد که در حین بازی زوم شده و جابجا نیز می شوند به طوری که در مواقع اکشن های شدید بازی از دوربین بالای سر به دوربین نزدیک شخصیت بازی به طور ۳بعدی حرکت می کند و سپس به مکان اولیه خود باز می گردد بدون اینکه شما لحظه ای از بازی را از دست داده باشید. در این بازی، شخصیت اصلی آن یعنی Roy درگیر داستان های تخیلی درباره ی یک راز می شود که این راز تمامی بیگانگان فضایی که نامشان Filune هست را تهدید می کند. در کنار وی، دختری با نام Fiona وجود دارد که توسط انسان ها ساخته شده تا بتواند به عنوان کمکی برای سیستم سلاحی مورد نظر به کار گرفته شود. Roy باید با دشمنان خود بجنگد تا بتواند حقیقت پنهان در گمشدن خواهرش Fiona را پیدا کند.

Astebreed PC-POSTMORTEM

 

Astebreed pc cover دانلود بازی Astebreed برای PC

 

 

  • 895 نفر
ادامه مطلب

اگر اهل فیلم های سری Transformers باشید٬ حتما به دنبال بازی های سری Transformers هم خواهید رفت. به تازگی از عنوان تازه ای از سری بازی های Transformers با نام Transformers: Rise Of The Dark Spark منتشر شده است. این عنوان در واقع ادغامی از فیلم آینده Michael Bay و سری Transformers در قالب یک بازی جدید است. این عنوان در New York Toy Fair معرفی شد و توسط استودیوی Edge of Reality ساخته شده است. بازیکن در بازی قابلیت بازی بر روی هر دو جناح Autobots و Decepticons را داراست و در بازی بیش از ۴۰ کارکتر قابل پخش وجود دارد. همچنین بازی دارای یک بخش چند نفره نیز هست که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. نسخه کنسول Transformers: Rise Of The Dark Spark نیز دارای بخش Co-op هست که ۴ بازیکن را وارد این بازی می کند. تجربه های جمع آوری شده در بخش چند نفره و تک نفره Transformers: Rise Of The Dark Spark قابل اشتراک گذاری هستند.

 

Transformers Rise of the Dark Spark-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Transformers Rise of the Dark Spark PC دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

  • 878 نفر
ادامه مطلب
تبلیغات شما تبلیغات شما

نویسندگان

کدهای اختصاصی